Tuesday, June 24, 2008

Fars News: "University Students, addicts, prostitutes and dissidents are the most significant segements converting to Chirstianity"

Fars News Agency:

روسپيان، معتادان و مخالفان سياسي در معرض تبليغ مسيحيت در ايران

خبرگزاري فارس: دانشگاهيان، معتادان، فواحش، بي‌دين‌ها و مخالفان سياسي از مهم‌ترين قشرهاي جذب‌شونده به مسيحيت در ايران هستند.

به گزارش خبرگزاري فارس، در فصل پاياني تحقيقي كه درباره «مسيحيت دروغين در ايران» انجام شده، به گروه‌هاي گرونده پرداخته شده است. اكثر اين افراد را افراد ناراضي، منزوي و ضداخلاق فردي و اجتماعي تشكيل مي‌دهند و كمتر بين آنها اهل تامل و مطالعه يافت مي‌شود.

گروندگان چه كساني هستند؟
------------------------------------
* دانشگاهيان
با توجه به نقش و تأثيرات متقابل و بسيار مهم دانشگاهيان در تحرك جريان مسيحيت، سهم عمده‌اي از مجذوبان را دانشگاهيان (البته در سطوح پايين دانشجويي) تشكيل مي‌دهند. اين قشر از مجذوبان مسيحيت عموما دچار توهمات روشن‌فكرگونه و نوعي از تعصب نفس‌محور هستند .
البته اغلب دانشجويان مسلمان از زيرپا گذاشتن شريعت مبين اسلام پرهيز دارند و تنها گروه اندكي دچار اين انحرافات عقيدتي شده‌اند، اما طبيعتا بي‌توجهي به آنها مي‌تواند منجر به گسترش پديده ترويج جريان انحرافي مذكور در دانشگاه‌هاي كشور شود.

* معتادان
فعاليت اين گروه‌ها به دليل گسترش معضل اعتياد در كشور، بسيار گسترش يافته است و نكته مهم در اين بخش ارتباط معناداري است كه در مباني نظري و شيوه‌هاي عمل گروه‌هاي مذكور را به مسيحيت نزديك مي‌كند.
در حقيقت با توجه به اينكه سيستم ترك اعتياد مذكور نشأت گرفته از كشورهاي غربي است بديهي است كه متوليان اين گروه‌ها در آن مناطق ناچار به استفاده از مسيحيت به عنوان عامل معنوي هستند، اما استفاده بدون تغيير و تبديل در حوزه نظر و عمل در ايران اسلامي مي‌تواند اثرات زيان‌باري را به همراه داشته باشد.
به عبارت روشن‌تر به دليل اينكه معتادان اغلب داراي نارسايي‌ها و خلأهاي معنوي هستند شبكه تبليغات مسيحيت عزم جدي را در جذب اين گروه آسيب ديده به كار بسته است.
در همين رابطه برخي اقدامات راديكال نيز از گروه‌هاي مروج در دست است. به طور مثال برادر و خواهر معتاد كه ادعا مي‌كنند دايي آنها روحاني بوده (دروغ بزرگ براي جذب افراد) و در حال حاضر مسيحي شده به كمپ‌هاي ترك اعتياد واقع در اتوبان تهران- قزوين مراجعه كرده و قرآن را پاره پاره مي‌كنند و سپس از افراد مي‌خواهند كه با اقدام مشابهي نسبت به مطالعه انجيل اقدام كنند، كه البته اين حركت مذبوحانه با هوشياري برخي از مديران كمپ‌هاي ترك اعتياد كه علاقه‌هاي مذهبي داشته‌اند ناكام مانده است.
نكته حائز اهميت آنكه افراد خاص مذكور با اغفال برخي از جوانان در حال ترك اعتياد، ايشان را جهت قاچاق خرد و كلان مواد مخدر به استان مازندران انتقال داده و جهت ادامه اعمال شيطاني‌شان در شهرهاي اطراف تهران ساكن شده‌اند.

* فواحش
دختران فراري، زنان فاحشه، كودكان خياباني و... به دليل عدم برخورداري از پشتيباني معنوي و مادي، ديگر طعمه‌هايي هستند كه مورد بهره‌برداري مبلغان مسيحيت قرار مي‌گيرند.
اين افراد با استدلال اينكه يكي از حواريون عيسي مسيح «فاحشه» بوده است و عيسي (ع) او را دوست مي‌داشته است نسبت به جذب زنان فاسد به آيين مسيحيت اقدام مي‌كنند و بعضا پس از جذب از همين افراد براي توزيع انجيل در معابر استفاده مي‌كنند.

* بي‌دين‌ها
شكل‌گيري گروهي غيرمنسجم كه باور مشخصي به هيچ يك از اديان ندارند به صورت محسوس قابل مشاهده است. تلاش بعدي مبلغان مسيحيت بر روي اين گروه از افراد جريان دارد. توفيق قابل توجهي نيز نصيب مبلغان مي‌شود، زيرا افراد مذكور در عين حال آييني را مي‌پذيرند كه هيچ الزام مشخصي را براي ايشان به همراه ندارد.

* مخالفان سياسي
مخالفان سياسي جمهوري اسلامي ايران به نحو بارزي دچار بي‌هويتي در خصوص انديشه ديني هستند. از يك‌سو ايشان باور دارند كه بايد روشنفكراني باشند كه دين را به عنوان مجموعه‌اي از عقايد كهنه تخريب كنند و از سوي ديگر به شدت احساس خلأ معنوي مي‌كنند.
همچنين مخالفان سياسي جهت جبران خسارت‌هاي مادي و معنوي‌يشان در قبال برقراري حكومت اسلامي بهترين راه را در زمينه عقيدتي حركت در مسير مسيحيت انحرافي مي‌يابند. شواهد بسيار زيادي از گرويدن سلطنت طلبان، گروه‌هاي راديكال دانشجويي، اعضاي سازمان‌هاي برانداز مسلح و.... در اين زمينه موجود است.

در ادامه اين تحقيق به موضوع آسيب‌هاي رواج مسيحيت در ايران پرداخته شده است.

آسيب‌هاي رواج مسيحيت در ايران
---------------------------------------
1. در دانشگاه‌ها:
فعاليت و گسترش مسيحيت در ايران اسلامي آسيب‌هاي فراواني را نيز متوجه فضاي دانشگاهي كشور مي‌كند:
* كمرنگ شدن علايق و اعتقادات مذهبي دانشجويان مسلمان
* گسترش انحرافات فكري و اخلاقي در بين دانشجويان كه يكي از مظاهر آن بدحجابي و بي‌حجابي است
* شكل‌گيري محافل و گروه‌هاي غيرقانوني دانشجويان
* شكل‌گيري مهماني‌هاي مفسده‌انگيز ميان جوانان جذب شده به آيين انحرافي مذكور

2. ‌در جامعه:
آسيب‌هايي از فعاليت مبلغان مسيحيت بر پيكره فرهنگي كشور وارد مي‌آيد:
* ترويج عرفان‌هاي انحرافي به عنوان عامل رهايي بشر و تكامل انساني
* ترويج انحرافات اخلاقي و فرهنگي به عنوان شادي
* از دست دادن روحيه غيرت و تعصب ديني در سطوح مختلف جامعه
* ترسيم فضاي يأس آلود از آينده جوانان كشور و باورهاي مذهبي ايشان
* جذب اقشار آسيب ديده و آسيب پذير به آيين مسيحيت منحرف
* رواج ديدگاه‌هاي غلط تاريخي نسبت به تاريخ اديان الهي

تهديدات رواج مسيحيت در ايران
----------------------------------
در پي فعاليت و گسترش مسيحيت صهيونيستي، تهديدهاي متعددي متوجه فضاي كشور مي‌شود:
* برقراري ارتباطات تلفني و اينترنتي سريع با خارج از كشور كه موجبات جذب افراد به سازمان‌هاي جاسوسي غرب را با انگيزه مذهبي فراهم مي‌آورد
* شيوع يافتن تفكر شيطاني تقدس اسراييل و آنچه مرتبط با آن است
* افزايش مسافرت‌هاي قانوني و غيرقانوني اتباع جمهوري اسلامي ايران به محافل مشكوك، در كشورهاي بيگانه

راهكارهاي مقابله با رواج مسيحيت در ايران بخش پاياني اين تحقيق را تشكيل مي‌دهند.

راهكارهاي اجرايي براي مقابله با رواج مسيحيت در ايران

راهكارهاي براي مهار جريان مسيحيت صهيونيستي در فضاي عمومي و دانشگاهي كشور پيشنهاد مي‌شود:
* اطلاع‌رساني به گروه‌هاي آسيب‌پذير به گونه‌اي كه موجبات تبليغ مسيحيت را فراهم نياورد
* استفاده از اطلاعات موجود در جلسات پرسش و پاسخ دانشجويان و پاسخگويي صبورانه به شبهات دانشجويان
* اطلاع‌رساني وسيع و مؤثر به اساتيد و مدرسان دانشگاهي
* راه‌اندازي پايگاه‌هاي اينترنتي مؤثر و فعال در اين زمينه
* جمع‌بندي و دريافت اطلاعات مربوط به گسترش گروه‌هاي مبلغ

The Islamic Republic calls this trend among these groups "fake Christianity" because they don't view addicts, prostitutes, dissidents, or students as HUMAN BEINGS and don't understand christianity. Christianity according to Fars news is thriving among these groups and there is nothing fake about it. Those people are precisely the ones who are in need of Christ's love and protection.

1 comment:

Azarmehr said...

Did we ever think 28 years ago that mullahs have digged their own grave with this revolution?!